Check Yes Juliet!

Heej heej !
 
Ni undrar nog vad jag är för filur eller så struntar ni blankt i det ;)
Oavsett vilket tänkte jag presentera mig         lite grann =)..

Jag heter Juliet.
är 16 år
å bor i stockholm.

På fritiden sjunger jag och
gör deverse tänkbara saker man kan komma på.

Jah <3 roliga kommentarer/ personer.



De jah skriver i min blogg är vardagliga små saker, som ni nog kommer känna igen ;)

 --> om inte annat hoppas jah ni får ett riktigt gott skratt över mina små "misstag" /"Tabbar XD
Anime : Shugo chara ha de gött så länge !   Bye~ ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oho du började blogga ja som trodde du bara skoja XD

U Go Girl!

2008-12-29 @ 22:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0