Fredags mys ^^

Nog är fredagar alltid mysiga. speciellt om man träffar "Prince Charming" påvägen till skolan.
Idag var en så kallad perfekt dag, för det sociala. ;)

Min dag började med Bild.
Där fick vi göra skulpturer av lera, som vi sedan skulle beskriva med adjektiv m.m.
Ganska roligt!
Om de inte vart för min bilds beskrivning...

Beskrivningen löd:

Harmonisk
Elak
Klurig
Natt svart

Ps: de var en grabb som beskrev den --.-- :ds

Å min skulptur var av två fåglar, den ena flög å den andra simmade i vattnet..(ps: mörk natt i bakrunden).

JAg själv ville förmedla:


Harmonisk
Flyktig
Lugn
#"rädsla" VS "lugn"#
frihet

Aja .. så olika man kan tolka saker TT.TT.





Där efter hade jag gympa, å vi spelade volleyboll .. ganska oseriöst XD
MEn de var kul! eftersom de hoppade in fler å fler i matchen (dom tyckte nog att de såg kul ut XD .. hehe )
Efter de var det lunch å sedan engelska.. å där kollade vi bara på film.... ^.^-

^.~
/Juliet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0