Dagen i all ära =/

Jao, denna lördag var väl inte helt lyckad... i alla fall inte med plugget --.--
Å jah har ingen annan att skylla på än mig själv =/ ..'
så imorrn blir det rena rama pluggar - dagen.. Både på kemi fronten å matte fronten.
Nog om sådant tråkigt!

Were are my Prince Charmig ?
Han som alltid ler. Jo jag vet!
Men de får inte ni veta, inte nu i alla fall. hihi

Min lilla dag:

Vaknar av att lill syrran vill leka kl 07:något.
Efter att mycket övertalning gick hon istället till tv och tittade på "bompan" (I'm not a good sister today ^^` ..kan jah skylla på att jag var trött ?)

Jag somnade om straxt efter hon gick och vaknade upp vid 11:något.
kändes lite fel, efter som jag brukar vara en morgon person.

efter det åkte jag till Stinsen/ ICA MAXI.

Gissa vad jag köpte ?

Choklad !! härligt, nyttigt till viss mängd plus det ska vara 70% :igt om de ska vara nyttigt.



Men när vi ändå pratar om affärer så måste jag tilläga att lördagar är farliga dagar.
Då kommer alla "familjer" ut..

Kännetecken för familjer:

Dom har barn.. helst fler än 2 st.
De är stressade (något enormt)
De mejar ner nästan allt med deras vagn.
attack blicken dyker upp så fort dom entrar ett snabbköp.
När de väl kmr ut ifrån affären har de ett allvarligt prat med barnen om att de aldrig får följa med å handla mer.



Å ja de finns fler kännetecken å bättre sådana .. men de skulle ta en evighet att skriva ner allt.
Å en evighet .. skulle jag inte vilja lägga ner på det ^^  ..


/Juliet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0